21 Kasım 2012 Çarşamba

Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu Seminerleri


 

 


Keşan İlçesinde 20-22/11/2012 tarihleri arasında Keşan Anadolu Lisesinde "Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu Semineri" yapıldı.

1 yorum:

  1. İhsan Bey,birinci gün internetimiz olmadığı için yorum gönderemedik!!!!Ama aslında fikrimizi karşılıklı paylaşmıştık.
    İkinci gün bilgisayar başında yararlı işler yaparak zaman geçireceğimiz bilgiler öğrendik.
    Teknoloji ile adeta yeniden buluştuk.

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews