İhsan Bey,birinci gün internetimiz olmadığı için yorum gönderemedik!!!!Ama aslında fikrimizi karşılıklı paylaşmıştık. İkinci gün bilgisayar başında yararlı işler yaparak zaman geçireceğimiz bilgiler öğrendik. Teknoloji ile adeta yeniden buluştuk.
İhsan Bey,birinci gün internetimiz olmadığı için yorum gönderemedik!!!!Ama aslında fikrimizi karşılıklı paylaşmıştık.
YanıtlaSilİkinci gün bilgisayar başında yararlı işler yaparak zaman geçireceğimiz bilgiler öğrendik.
Teknoloji ile adeta yeniden buluştuk.